Hanna och Emmas resa.

Två tjejer som tar chansen att åka till New Zeeland för att resa, jobba och uppleva.

onsdag kväll.

Publicerad 2012-08-29 20:04:08 i Allmänt, Innan resan,

- Nu måste jag faktiskt erkänna att jag börjar få lite resfeber. Tror kanske att jag börjar inse att vi åker på måndag. 
 
Sitter nu och kollar igenom lite papper som jag behöver ha med mig med visum, körkort osv.Kollade också om våran resa hade blivit ändrad med tiden oså och det har den inte. 
 
Idag var jag förbi till intersport och köpte mig in vind och vattentät jacka, samt en "flice" tröja som jag kan ha under, med tanke på att det kan vara lite kyligt när vi kommer. 
 
I morgon ska jag och emma handla och fixa in för fredagen då vi har våran avskedfest för våra kära vänner.
vilket kommer bli riktigt roligt.
Fredag är det dax för spruta igen. Och det jag har vaccinerat mig mit är både hepatit A och B. B var egentligen inte nödvänidigt, för det har med blodgruppen att göra och jag skulle få in någon annans blod i mig.
 
Det var allt för denna gången. Ska också lägga ut en bild på emmas och min "bostad" när vi kommer. Det kommer bli ashäftigt det känner jag på mig.
 
Ha en fortsatt trevlig dag!
 
Kram  Hanna!

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2012-09-02 23:48:28

Hej tjejer!
Klicka in på min blogg (http://theresemariaa.blogg.se) om ni vill se bilder från i fredags :) Hoppas ni får en skön flygresa imorgon. Puss

Postat av: ylva hager

Publicerad 2012-10-07 14:58:08

Vilken upplevelse att få se era bilder.
Många kramar till er båda.
från Farmor och Ove

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Rudstrm & Emma Ottosson

Vi är två tjejer från Katrineholm som ska bege oss ut på vårt livs äventyr. Den startar i september men du kommer kunna följa oss innan under och efter resan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela