Hanna och Emmas resa.

Två tjejer som tar chansen att åka till New Zeeland för att resa, jobba och uppleva.

Norrköping

Publicerad 2012-08-21 22:47:07 i Innan resan,

God kväll! Idag har Emma och jag varit till Norrköping och kollat lite prylar till resan bland annat: en nackkudde som vi har när vi flyger samt ett fodral till ryggsäcken eftersom man har så mycket spännen och remmar som sticker ut. Emma kollade också efter en dagbok men hittade ingen bra.

När vi kom hem så skrev (fråga om det gick bra) vi ett mail till Martin. En kille som bor i New Zeeland. Han kommer förmodligen hjälpa oss dom första dagarna och visa oss runt.
Ja det blev ett mail till slut haha. Men det kommer lösa sig med tiden, med språket osv. Det jobbiga kan nog vara att dom har så mycket slangord och olika dialekter i New Zeeland. Men det ordnar dig.

Idag har jag 9 dagar kvar att jobba, det är snart 12 dagar kvar tills vi åker, herregud varför har jag ingen resfeber? DE lär komma sista veckan i Sverige tror jag.

Daniel drog iväg till Australien i måndags. Gissar att dom han det grymt. Hoppas också på att vi kan träffa dom när vi sen kommer till Australien, vore verkligen skitkul!

Nej nu är det dax att sova, i morgon är det jobb och andsiktsbehandling som väntar, skönt!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Rudstrm & Emma Ottosson

Vi är två tjejer från Katrineholm som ska bege oss ut på vårt livs äventyr. Den startar i september men du kommer kunna följa oss innan under och efter resan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela