Hanna och Emmas resa.

Två tjejer som tar chansen att åka till New Zeeland för att resa, jobba och uppleva.

Fredag 9/3-12

Publicerad 2012-03-09 11:47:01 i Allmänt,

Tjena!

Har inte lärt Emma ännu hur hon gör för att uppdatera men det löser sig med tiden. Igår var vi ute och gick 1 timme sedan var vi och simmade. Haha, ganska kul för det mesta vi pratar om är just New Zeeland när vi umgås.

Mamma ringde mig igår och sa att hon hade fixat det här med medicin. Om man nu måste ha med sig någon medicin till utlandet så måste man fixa ett papper på att man måste ha det. på grund av min mage. Har inte behövt använda den eller rättare sagt provat den ännu. MEN i natt vaknar jag och har skitont, är inte det ganska otroligt?
Men dom hjälpte faktiskt som tur var!

Ska åka och jobba snart 12.30-18.00. Sen får det bli en lugn kväll ikväll med tanke på att jag jobbar på lördag.
I morgon kväll ska vi ut med HELA gänget. Elin kommer nämligen till stan och då ska vi gå ut och ha lite skoj! Jobbar dock på söndag också men börjar kl 9 så får ta det lilla lugna.

Kan ju meddela att det kommer vara lite trög uppdatering i början med tanke på att vi nyss bokat och att det är ett tag kvar tills vi ska åka. Idag är det exakt 177 dagar kvar!

Man tycker att det går sakta nu men sen står vi där på arlanda med våra familjer och säger hej då. Herregud vilken resa!

Nej nu ska jag packa det sista och åka in till jobbet.

Sköt om er!

Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Rudstrm & Emma Ottosson

Vi är två tjejer från Katrineholm som ska bege oss ut på vårt livs äventyr. Den startar i september men du kommer kunna följa oss innan under och efter resan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela