Hanna och Emmas resa.

Två tjejer som tar chansen att åka till New Zeeland för att resa, jobba och uppleva.

4 juli

Publicerad 2012-07-05 11:43:10 i Allmänt,

Hallå där!
Just nu sitter jag och väntar på ett samtal från katrineholms kuriren.
 
Igår fick vi brev på posten med slutfakturan vilket betyder att det är sjukt jävla nära, 59 dagar är det exakt idag tills vi står på arlanda och säger hej då till nära och kära.
 
Jag har under tiden då upptaderingen inte varit så bra inhandlat min en ryggsäck som jag ska ha när vi reser, samt ett handbagage som är smidigt att ta med sig.
 
Har också hunnit med att vara i spanien en vecka. Då när jag satt på flyget tänkte jag, nästa gång jag sitter på ett flyg sitter jag där tillsammans med emma då vi är på väg till new zeeland. SJUKT!
 
Nej det var allt för idag! Återkommer om uppdateringar!
 
/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Rudstrm & Emma Ottosson

Vi är två tjejer från Katrineholm som ska bege oss ut på vårt livs äventyr. Den startar i september men du kommer kunna följa oss innan under och efter resan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela