Hanna och Emmas resa.

Två tjejer som tar chansen att åka till New Zeeland för att resa, jobba och uppleva.

Jobb på farm

Publicerad 2012-08-22 23:08:26 i Planering,

Ja som rubriken lyder så har Emma och jag fått ett superbra mail idag om att få komma och jobba på en farm där vi kommer att sköta om djur osv. Vilket är ett suveränt jobb tycker jag! Dock så har mannen som äger den här farmen gjort illa sig i foten och var orolig över att som inte ska klara av sommaren med allting men där kommer Emma och jag in som gubben i lådan. Vilket är perfekt för dom eftersom vi åker till NZ snart! 11 dagar kvar i morgon! SJUKT!!

Min dag har varit skön måste jag säga. Gick bra på jobbet idag med allting. Och efter jobbet så hade jag bokat in andsiktsbehandling superskönt, varför gör man inte sådant oftare för egentligen?
Jag och några jobbarkompisar åkte ut och hälsade på Annsofhi idag också med lilla Filip, så söt!

Nog om min dag, hoppas ni haft en bra dag och sov så gott!

Kram Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Rudstrm & Emma Ottosson

Vi är två tjejer från Katrineholm som ska bege oss ut på vårt livs äventyr. Den startar i september men du kommer kunna följa oss innan under och efter resan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela