Hanna och Emmas resa.

Två tjejer som tar chansen att åka till New Zeeland för att resa, jobba och uppleva.

Sista natten i Sydney

Publicerad 2013-01-09 12:21:20 i under resan,

Nu ska vi snart sova sista natten i Sydney. Känns verkligen inte som att vi varit här i två veckor.
Har verkligen varit skönare väder idag så hoppas på att kunna somna!

Igår kväll sent så skulle Emma och jag gå ut en sväng så när vi kommer ut så ryker det som faan ur en buske. Så vi går fram och kollar då är det någon som har lagt en kolbit i rabatten som var väldigt nära på att ta eld. Så jag sprang upp och hämtade vattenflaskan så vi kunde släcka det. Annars hade det kunnat gå tokigt. Förstår inte heller hur man kan lägga en glödande kolbit i en buske som är snus torr, när dom till och med varnade igår om att det var sådan brandrisk. Men som tur var så kom Emma och jag i rätt sekund.

Ha en bra dag!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-09 15:44:01

Ja vilken tur att ni kom när ni gjorde tjejer,det kunde ha gått jätte tokigt annars.Ja nu har ni inte lång tid kvar där på andra sidan jorden så ta vara på värmen för här är det grått och trist kan jag lova.Ha det bra så ses vi om en vecka tjejer!!!!!Kram på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Rudstrm & Emma Ottosson

Vi är två tjejer från Katrineholm som ska bege oss ut på vårt livs äventyr. Den startar i september men du kommer kunna följa oss innan under och efter resan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela