Hanna och Emmas resa.

Två tjejer som tar chansen att åka till New Zeeland för att resa, jobba och uppleva.

10 Januari

Publicerad 2013-01-10 07:13:38 i Allmänt,

Idag fick vi gå upp redan kl 4. Vi ville ha lite god tid på oss.
Resan till flygplatsen gick kanon. Checkade in bagagen och jag gick först. Sen när jag vänder mig om så är Emma borta. Vad i helvete tänkte jag ungefär. Stod och tittade en stund men sen fick jag syn på henne. hon hade int sett att jag gick rakt fram osv. Ah det blev ett gott skratt när vi fick syn på varandra iaf. 
Sen skulle vi på igenom säkerhetskontrollen. Och Emmas väska tog dom och kollade igenom som fan och samtidigt som jag väntar på Emma så kommer det fram en snubbe och vill göra någon extra koll på mig. 
Men det gick fint.
Sen gick vi för att äta lite. en kl 8:40 gick flyget, kändes som om man knappt han slå ner röva innan man skulle ut igen men det var riktigt skönt. När vi kommer ut från flyget så står Annika där med sina döttrar och väntar på oss.
Sedan åkte vi hem till dom, tog ca 1 timme. Det kommer bli kanon att spendera dom sista dagarna här!
 
Nu kommer lite bilder från idag.
 
Packapackapackapacka
 
Känns skönt att lämna det här ofräscha rummet nu faktikt, haha!
 
Fixar biljett
 
Sista gången vi gick såhär som två packåsnor.
 
Jättepigga även om vi bara sovit ett par timmar.
 
På väg att checka in väskorna.
 
Det var den dagen. 
Tack för oss!
 
Puss och kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2013-01-10 07:34:21

Vilka fina bilder och spännande berättelser. Det var ju en händelserik morgon. Ha det gott nu ses vi snart...

Postat av: Alexander

Publicerad 2013-01-10 17:57:07

Hejsan, ska själv åka till NZ och vara där 1 år hade jag tänkt. Hur mycket pengar hade ni med er från början?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Rudstrm & Emma Ottosson

Vi är två tjejer från Katrineholm som ska bege oss ut på vårt livs äventyr. Den startar i september men du kommer kunna följa oss innan under och efter resan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela