Hanna och Emmas resa.

Två tjejer som tar chansen att åka till New Zeeland för att resa, jobba och uppleva.

Queenstown Hanna skriver

Publicerad 2012-11-19 03:10:00 i Allmänt,

Ett vattenfall som vi åkte förbi igår när vi åkte till Queenstown
Emma
Emma och jag på Puzzelworld ungefär som tom tits i sverige men inte alls lika stort
Emma i det lutande rummet
Jag och pontus, han är stark den där pontus
Nu har vi till och med det bevisat på bild. Jag och emma är som "helan" och "halvan". 
våran balkong i queenstown. man kan inte klaga på den inte
min säng
Emma och sin säng. 
 
 
 
När vi kom till vandrarhemmet igår så hade vi bokat ett 12 bäddars rum. MEN vi fick ett 6 bäddars ist och ett för oss helt själva vilket vi inte klagade på. Utsikten är fantastisk. Ska ta kort på den så ni får se hur bra vi har det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Rudstrm & Emma Ottosson

Vi är två tjejer från Katrineholm som ska bege oss ut på vårt livs äventyr. Den startar i september men du kommer kunna följa oss innan under och efter resan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela