Hanna och Emmas resa.

Två tjejer som tar chansen att åka till New Zeeland för att resa, jobba och uppleva.

I Franz Josef

Publicerad 2012-11-15 23:20:38 i Allmänt, under resan,

God kväll sverige! Just ju är vi i Franz Josef och bor på vandrarhemet som heter YHA. Finns lite över allt i NZ och ett bra och billigt ställe att bo på. 
 
Sen har min hårddisk med alla bilder här ifrån slutat fungera så jag hoppas att jag kan fixa den när vi kommer hem.
 
Idag är det väldigt dligt väder så vi får se vad vi gör idag. Ska snart gå och äta frukost. Blir gröt och toast :)
I morgon går bussen 07.30 inte så taggad på det. Då ska vi till Wanaka. Har också bokat två bilar som vi ska ta oss runt med när vi kommer till Queenstown. Då stannar vi först i 2 nätter sen ska jag Emma, Pontus, Sebastian, Valentina, luke, Sara och adam ut på roadtrip. En bilresa kan man kalla det. Ska bli riktigt roligt.
 
Vi får se om vi blir kvar ett tag i Queenstown för vi har ganska mycket tid kvar som vi har att göra saker på. Vi får se vi tar det lite som det kommer :)
 
Det var lite uppdatering igen.
 
Ha det fint hörs snart igen :D
 
 

Kommentarer

Postat av: Iris

Publicerad 2012-11-17 09:31:02

Hej busungar!
Vad kul ni har, Lycka till i Queenstown
där finns mycket att kolla på, men var rädda om varanra!
Kram från V-åker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Rudstrm & Emma Ottosson

Vi är två tjejer från Katrineholm som ska bege oss ut på vårt livs äventyr. Den startar i september men du kommer kunna följa oss innan under och efter resan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela