Hanna och Emmas resa.

Två tjejer som tar chansen att åka till New Zeeland för att resa, jobba och uppleva.

bilder från kiwi bussen resan

Publicerad 2012-11-07 11:07:23 i Allmänt,

 Emma vid hot water beach! 
.Emma i köket, lagar pasta, för ovanlighetens skull och.
.Tomatsås.
Nattbus med kamerorna
Pontus från sverige
Valentina från London
Detta stället stannade vi på med bussen på väg till waitomo.
En liten grotta som vi fick gå igenom. 
Ännu en som det var bäcksvart i.
Vårat rum med dom jättesköna sängarna!!

vi på en liten promenad
vattenfall
emmis
Hanna vid kiwibussen
Emma vid kiwibusen
våran balkong på base i Rotarua

på rummet i rotarua
En maori snubbe
Emma gör en mari min
hanna gör en mari min
brasan utanför mari huset där vi åt mat 
pontus och sebastian leker i poolen
huka falls
varm källa
huka falls
hanna
emma
hanna och emma på väg till hot pools 
hanna
från vandringen idag
från idag
på vandringen 
på berget
hanna och emma med underbr utsikt 
pontus spexar
Valentina, emma, hanna och julia
fint inte sant? ni skulle se det i verkligheten ;)
jag och emm trötta och ont i kroppen 
titta vi har gått på snö idag ;)
viii :D
då vr vi äntligen framme efter 8, och en halv timme.
 
Det här var nog det jobbigaste vi gjort. Det var upp och ner och rullgrus i stupet som man skulle gå ner för så man var väääldigt skraj ibland det kan jag säga...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2012-11-07 11:52:36

Shit va häftigt! Hur fint som helst ju :)

Postat av: Marie

Publicerad 2012-11-07 13:54:52

Ser helt fantastiskt ut!Snön kan jag klara mig utan:(Ha det tjejer!Kramis!

Postat av: Ellinor

Publicerad 2012-11-07 22:58:56

göta petter vad fint allt är, vad härligt allt ser ut. Duktigt av er att ni orkade hela vägen upp.

Postat av: Iris

Publicerad 2012-11-08 17:30:43

Vilken annorlunda värld ni vandrar i.
Ja, man får nypa sig i skinnet och säga är det sant?
Vilken konditionstest ni gjort. Bra!!!
Fortsätt så. Fler överraskningar kommer. Lycka till!
Kramiz.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Rudstrm & Emma Ottosson

Vi är två tjejer från Katrineholm som ska bege oss ut på vårt livs äventyr. Den startar i september men du kommer kunna följa oss innan under och efter resan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela